Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
354

Over mij

Dat kunnen jullie vast zelf bedenken..

Over mijn reis

December 2010, Nederland. Plaatselijk gemeten temperatuur: -10,5?!                                              Tijd om te vertrekken: Having fun in the sun!!! --->Zuid en Midden Amerika!!!

Mijn reis begint in Argentinie: Buenos Aires. Daar ga ik oud en nieuw vieren en het einde van mijn jaar vol dubbele banen, afstuderen en verhuizen!

Daarna is het plan om door Zuid en misschien Midden Amerika te reizen/werken/genieten.         Zolang mogelijk wegblijven is het plan.. 4-6 maanden, maar hopelijk langer. Zuid- Amerika is zo mooi, dat ik na mijn halve jaar stage in Peru gezworen heb om terug te gaan. Nu ik (eindelijk) ben afgestudeerd houd niets me meer tegen. Start: 28-12-2010/30-06-2011.

Landen die ik hoop te bezoeken: Argentinie, Bolivia, Brazilie, Chili, Uruguay, Paraguay, Peru, Equador, Colombia, Panama, Costa Rica, Nicaragua en Guatamala.

Mooie natuur, geweldige mensen, lekker eten en verassende dingen meemaken..

Bezochte landen

Ik heb 21 landen (9%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Brazilië, Denemarken, Duitsland, Estland, Frankrijk, Hongarije, Italië, Letland, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Peru, Polen, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Zwitserland.